+48 22 100 10 00

ProCRM – system klasy xCRM

 

Informacje Kontaktowe
Paweł Chomicz
Dyrektor ds. Rozwiązań Biznesowych

e-mail: pawel.chomicz[at]biztech.pl

System wspierający zarządzanie relacjami z Klientami oraz sprzedaż

Na bazie własnych wieloletnich doświadczeń i znając potrzeby MSP, BizTech napisał i wykorzystuje program ProCRM. Charakteryzuje się on rozsądną funkcjonalnością wg założenia, aby niczego nie komplikować ponad konieczną miarę. Takie podejście pozwoliło zoptymalizować ergonomię, szybkość działania i … cenę.

ProCRM pomaga uporządkować procesy biznesowe w firmie oraz role i obszary odpowiedzialności pracowników. Dzięki swojej ergonomii nie narzuca konieczności wykonywania zbytecznych działań. ProCRM to efektywne narzędzie do codziennej pracy działów sprzedaży, marketingu i księgowości, dostarczające zarazem zarządowi stosowną sprawozdawczość, jak również służące do sprawowania nadzoru nad procesami zgodnymi z Systemem Zarządzania Jakością.


Zobacz ulotkę

Podstawowa funkcjonalność:

– Integracja ze strukturą organizacyjną firmy – plan kont, rozdzielniki, ścieżki akceptacji
– Obsługa kontaktów i kontrahentów – informacje kontaktowe, zadania, projekty, rozliczenia
– Projekty handlowe – śledzenie stanu, zadania, ocena prawdopodobieństwa, ofertowanie, umowy, aneksy, protokoły, bieżące i końcowe rozliczenia
– Zadania: kalendarz zadań przypisanych do projektów, kontaktów i kont, zarządzanie terminami
– Planowanie i obsługa akcji marketingowych
– Fakturowanie: przychody i koszty, rozdzielniki na działy, plan kont, śledzenie płatności
– Obieg dokumentów: praca grupowa, skany dokumentów, akceptacja ofert i umów
– Sprawozdawczość, raportowanie, zaawansowane wyszukiwanie
– Baza dokumentów i wiedzy
– Administracja, monitorowanie, system uprawnień i ochrona danych

 

Zalety ProCRM:
– ergonomiczny, lekki interfejs;
– szybkość działania;
– konsolidacja funkcjonalności zasadniczych dla zarządzania relacjami z Klientami oraz sprzedaży;
– uporządkowanie procesów biznesowych firmy oraz obszarów odpowiedzialności pracowników;
– szybki czas wdrożenia i zwrotu inwestycji.

Przykładowe ekrany: