Usprawnij i podnieś na wyższy poziom pracę zespołów Helpdesk

ManageEngine ServiceDesk Plus usprawnia pracownikom Helpdesk pracę, związaną z usuwaniem problemów, co przekłada się na zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta. Umożliwia podgląd incydentów i centralną kontrolę przy ich rozwiązywaniu, dzięki czemu można na bieżąco śledzić, czy działalność organizacji nie ucierpiała z powodu przestoju.

ManageEngine ServiceDesk Plus to:

•   Najlepsze praktyki przepływu pracy ITSM
•   Wydajne integracje dzięki aplikacjom zarządzania IT
•   Sprytne automatyzacje
•   Rozszerzone możliwości raportowania
•   Dostosowywanie bez kodu
•   Możliwość wdrażania w chmurze lub lokalnie

Funkcje:

•  Współpraca z ITIL
•  Automatyzacja
•  Zarządzanie zasobami
•  Integracje z funkcjami macierzystymi
•  Integracje z Office 365 (chmura)

Funkcje oparte o ITIL zaprojektowane dla pomocy technicznej IT

Zarządzanie incydentami
Uzyskaj kontrolę nad swoją pomocą techniczną
Zmniejsza przerwy w dostawie usług, zwiększa produktywność agentów, spełnia wymogi SLA i zarządza całym cyklem zgłoszeń IT.
Zarządzanie problemami
Wykraczaj poza gaszenie pożarów
Klasyfikuj, analizuj i zamykaj problemy. Analizuj głównej przyczyny i redukuj powtarzalne incydenty w twoim IT.
Zarządzanie zmianami
Precyzyjnie zarządzaj zmianami
Usprawnij planowanie, zatwierdzanie i implementację z automatycznym przepływem pracy. Upewnij się, że nie ma więcej nieautoryzowanych lub błędnych zmian.
Katalog usług
Optymalizuj dostarczanie usług
Utwórz i publikuj swój katalog usług dzięki dostosowanym umowom dotyczącym poziomu usług (SLA) i wieloetapowym zatwierdzeniom. Zapewnij większą satysfakcję klientów i lepszą widoczność twojego IT.
CMDB
Szersze spojrzenie
Śledź i zarządzaj wszystkimi elementami konfiguracji i mapuj ich relacje oraz zależności. Wizualnie analizuj wpływ zmian i przerw dla rozważnego podejmowania decyzji.
Zarządzanie projektami IT
Dostarczaj projekty IT na czas
Twórz projekty, zarządzaj zasobami i śledź postępy. Integruj projekty IT ze zgłoszeniami i zmianami, aby dostosować całość dostarczanych usług IT.
Raporty
Podejmuj decyzje w oparciu o właściwe dane
Stosuj wstępnie przygotowane i dostosowane raporty, aby uzyskać właściwy wgląd. Monitoruj kondycję wydajności twojej pomocy technicznej IT stosując dostosowane pulpity nawigacyjne działające w czasie rzeczywistym.
Integracje
Współpracuj z innymi systemami IT
Korzystaj z bliskiej integracji oprogramowania, które monitoruje i zarządza twoimi sieciami, aplikacjami, komputerami i active directory. Uzyskaj to, czego zawsze chciałeś – Kompletny wgląd w twoje IT.
Zarządzanie zasobami
Usprawniaj zarządzanie zasobami
Odnajduj, śledź i zarządzaj sprzętem IT oraz zasobami oprogramowania, wszytko to z jednego miejsca. Optymalizuj wykorzystanie zasobów, unikaj luk i zapewnij zgodność licencji.

KONTAKT

Przemysław Blatkiewicz
Menadżer Produktu – Bezpieczeństwo Informacji

tel. +48 22 100 10 60
e-mail: przemyslaw.blatkiewicz[at]biztech.pl

Leszek Ryciuk
Key Account Manager
tel. +48 22 100 10 91
e-mail: leszek.ryciuk[at]biztech.pl

Andrzej Snopek
Specjalista ds. Sprzedaży IT
tel. +48 22 100 10 92
e-mail: andrzej.snopek[at]biztech.pl