+48 22 100 10 00

BlueSZOP – system dla biznesu

 

Informacje Kontaktowe
Beata Drzymała
Dyrektor Rozwiązań dla Biznesu
e-mail: beata.drzymala[at]biztech.pl

System wspierający zarządzanie relacjami z Klientami oraz sprzedaż

Aby organizacja dobrze funkcjonowała, potrzebny jest stabilny łańcuch dostaw, obejmujący cały cykl życia produktu lub usługi, łącznie ze sprzedażą, usługami posprzedażowymi i ew. utylizacją.
Łańcuch dostaw to również przepływ informacji, które są istotne podczas całego procesu i wpływają na jego finalny efekt. Wsparciem dla realizacji procesów biznesowych może być rozwiązanie informatyczne, integrujące działania handlowe, marketingowe i księgowe oraz dostarczające zarządowi stosowną sprawozdawczość.

Wieloletnie doświadczenie i znajomość potrzeb MSP, stały się podstawą do stworzenia przez BizTech aplikacji BlueSZOP, która ma zastosowanie w licznych działaniach.

Za jej pomocą łatwiej organizacji funkcjonować zgodnie z wymaganiami ISO i RODO (bezpieczeństwo gromadzonych danych, ochrona danych przed nieautoryzowanym działaniem osób postronnych – nadawanie stosownych uprawnień).
Dobrze zaprojektowana funkcjonalność pozwoliła zoptymalizować ergonomię, szybkość działania i… cenę BlueSZOP. Wspierany przez producenta proces wdrożenia BlueSZOP jest jednocześnie pretekstem do przeglądu i aktualizacji informacji posiadanych przez firmę.

 

Podstawowa funkcjonalność:

– Integracja ze strukturą organizacyjną firmy – plan kont, rozdzielniki, ścieżki akceptacji
– Obsługa kontaktów i kontrahentów – informacje kontaktowe, zadania, projekty, rozliczenia
– Projekty handlowe – śledzenie stanu, zadania, ocena prawdopodobieństwa, ofertowanie, umowy, aneksy, protokoły, bieżące i końcowe rozliczenia
– Zadania: kalendarz zadań przypisanych do projektów, kontaktów i kont, zarządzanie terminami
– Planowanie i obsługa akcji marketingowych
– Fakturowanie: przychody i koszty, rozdzielniki na działy, plan kont, śledzenie płatności
– Obieg dokumentów: praca grupowa, skany dokumentów, akceptacja ofert i umów
– Sprawozdawczość, raportowanie, zaawansowane wyszukiwanie
– Baza dokumentów i wiedzy
– Administracja, monitorowanie, system uprawnień i ochrona danych

 

Zalety BlueSZOP:
– ergonomiczny, lekki interfejs;
– szybkość działania;
– konsolidacja funkcjonalności zasadniczych dla zarządzania relacjami z Klientami oraz sprzedaży;
– uporządkowanie procesów biznesowych firmy oraz obszarów odpowiedzialności pracowników;
– szybki czas wdrożenia i zwrotu inwestycji.

 images Zobacz ulotkę    

Przykładowe ekrany: